close

今日上網搵暑期工,但係勁失望呀.因為全部d時間都唔啱.....
唔係要求d咩.只係好多係請長工......,
我又唔打算用好多時間返工.
今年會準備考琴,又學緊會計.
仲有出年的Ielts.
加上我身體好差,成日暈.
有時一日都做唔到好多嘢.
唔留番d精力咩?
我好想要工作經驗呀.
時不與我......無奈

不過,今年我會收拾心情,唔會再胡思亂想,又犯下去年的錯,荒廢一年.
要從身邊ga事一件一件開始.
而唔係放所有心力在一件無關重要的小問題上,
耍加油俾心機!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    valerietai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()